Social Icons

piątek, 28 września 2012

Podsumowanie września


Mam dla Was kilka informacji...

Po pierwsze nie będzie jutrzejszego zadania z matury rozszerzonej:/ Nie martwcie się - nadrobimy w październiku. Wszystko przez to, że nastał gorący czas dla studentów... Trzeba się pakować, przeprowadzać, skończyć wakacje i zacząć rok akademicki...;-) Dla mnie będzie to ostatni! (uff... nareszcie;p)

W związku z tym, dzisiejsze wpisy z matury podstawowej i rozszerzonej są ostatnimi w tym miesiącu. Czas więc na małe podsumowanie...

Przerobiliśmy:
20 zadań z zakresu matury podstawowej + 20 analogicznych jako zadania domowe
10 zadań z zakresu matury rozszerzonej + 10 analogicznych jako zadania domowe
Wszystkie znajdziecie w archiwum bloga!

Do tej pory mamy 1441 wyświetleń, 8 obserwatorów w google i 31 na facebooku. Kilka osób wpisało się także na mailową subskrypcję:-) DZIĘKUJĘ!! Szczególnie stałym czytelnikom a właściwie "rozwiązywaczom" zadań... Możecie napisać jak pracujecie z materiałami z bloga, czy moje tłumaczenia są pomocne i czy dużo czasu zabiera Wam przygotowanie do matematyki:) Chętnie poznam Wasze sugestie i porady!

Zapraszam także do dalszych zmagań z zadaniami, w kolejnym tygodniu będziemy już kończyć zadania zamknięte z matury podstawowej. W październiku planuję wprowadzić kilka dodatkowych funkcji na blogu, ale zobaczymy czy mi to wyjdzie:-) Oczywiście o wszystkim się dowiecie i mam nadzieję, że będzie jeszcze przyjemniej z niego korzystać.

Tymczasem polecajcie bloga swoim znajomym. Bardzo Was o to proszę... Pamiętajcie, że jest to zupełnie darmowe przygotowanie do egzaminu maturalnego, bez wychodzenia z domu!!!



4 komentarze:

  1. Ten blog to strzał w dziesiątkę, dokładnie czegoś takiego potrzebowałam! Wszystko jasno i przejrzyście wyjaśnione, rozwiązania krok po kroku i analogiczne zadania domowe - no po prostu nie mogło być lepiej! Bardzo autorce dziękuję i mam nadzieję na dalszą 'współpracę' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..."współpracę" aż do matury!! :)
      dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  2. Ja osobiście uwielbiam Twojego bloga! Cieszę się, że tu zajrzałam i mam nadzieję, że przez rozwiązywanie tylu zadań, matura nie będzie dla mnie problemem ;)
    Podziwiam Cię, bo niewielu robiłoby coś takiego za darmo ;)
    Dzięki i powodzenia w tym ostatnim roku studiów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenie przyda się zwłaszcza przy pisaniu pracy magisterskiej:) Mam nadzieję, że blog Ci się nie znudzi... a jak zacznie, to specjalnie dla Ciebie przygotuję coś trudniejszego!

      Dzięki - za komentarze i regularne odwiedziny!!:)

      Usuń