Social Icons

czwartek, 18 października 2012

Kurs z educadvisor.com

Chciałabym Wam dziś przedstawić alternatywną formę podjęcia kursu maturalnego z matematyki.

Założyłam konto na portalu educadvisor.com, który gromadzi różnego rodzaju kursy dostępne w internecie. Taki kurs może dodać każdy - część z nich jest darmowa, część płatna. Portal dopiero się rozkręca, ale myślę, że w niedługim czasie może zyskać wielu zwolenników. Jeśli pasjonujecie się jakąś dziedziną także możecie dołączyć do tej społeczności:-)

Ja właśnie wrzuciłam uporządkowany, swój własny kurs, zawierający wpisy z mojego bloga:-)
Kto ma ochotę niech zajrzy:

Pierwszy kurs zawiera całość materiału z arkusza sierpniowego, który właśnie przerobiliśmy. Możecie wziąć w nim udział, ocenić go, zrecenzować - sprawdzić jak działa platforma. Według mnie świetnie odpowiada potrzebom bloga. Porządkuje nieco wpisy rozrzucone między maturę podstawową i rozszerzoną.
Ponadto na blogspocie nie mam możliwości wrzucania plików pdf, dlatego odnalezienie tej strony uważam za dobrą okazję, by podzielić się z Wami dodatkowymi materiałami. Do powyższego kursu dołączyłam póki co: oryginalny arkusz CKE i tablice maturalne. Planuję także zapisać zadania domowe i chociażby krótkie odpowiedzi do nich w formacie pdf - tak byście mogli je wydrukować czy po prostu przejrzeć. Brakowało mi także wizualnej oprawy, która teraz może się podobać:-)


Mam nadzieję, że tak uporządkowanego kursu nie będziecie wstydzić się pokazać swoim znajomym. Posłużą Wam do tego przyciski po lewej stronie!

Zarejestrujcie się koniecznie - czekam na pierwszych uczestników kursu, oceny, recenzje... :-)

Mam ochotę dodać także maturę rozszerzoną - zobaczymy co z tego wyjdzie! A w przyszłości może bardziej ukierunkowane powtórzenia konkretnych działów matematyki... Tak czy owak:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz