Social Icons

środa, 8 maja 2013

I koniec...

Dziś zamieszczam ostatni plik - ten, do którego zmierzaliśmy razem przez ostatnie miesiące - rozwiązaną maturę podstawową maj 2013:-)

Jakie są Wasze wrażenia? Mam nadzieję, że wszyscy z Was są zadowoleni i każdy dostanie w czerwcu piękny wynik na świadectwie (mam nadzieję, że się nim pochwalicie;p)

Kto jeszcze nie sprawdzał, albo jest ciekawy rozwiązań zadań zamkniętych (bo ich na większości portali nie prezentuje się) - zapraszam!!

PLIK DO POBRANIA:

Poza tym dziękuję za wspólnie spędzony czas, odwiedziny bloga... Mam nadzieję, że komuś moje zadania pomogły w przygotowaniu do matury. A jak nie zadania, to chociaż powtórki;-)

Powodzenia z resztą przedmiotów i oczywiście UDANYCH WAKACJI!!!

4 komentarze:

  1. BAAAAAAARDZO dziękuję za pomoc! Dzięki temu blogowi, w końcu cokolwiek zrozumiałam z matmy, nauczyłam się rozwiązywać zadania z matmy i ZDAŁAM TĄ GŁUPIĄ MATURĘ w 1 terminie, gdzie myślałam że na pewno będzie czekała mnie poprawka w sierpniu.Także jeszcze raz BAAAAAAAAARDZO DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja pisałam maturę w tamtym roku! Faktycznie, ulga po przebytych egzaminach była nie do opisania.

    OdpowiedzUsuń